Ambon, MOTVA- urologiemissie, 16-27 oktober 2017 - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Ambon, MOTVA- urologiemissie, 16-27 oktober 2017 - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Ambon, MOTVA- urologiemissie, 16-27 oktober 2017

Door: Linda Vriesde-De MIranda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Oktober 2017 | Indonesië, Ambon

18 oktober 2017
Vandaag eindelijk mijn waarbenjij.nu aangemaakt. Ik had al een account van de vorige keren.
we zijn nu al 3 dagen in Ambon. Even nog een terugblik op de reis vanuit Schiphol, Nederland.

14 oktober 2017: Op Schiphol verzamelen tussen 13.00-13.45, waar we hartelijk verwelkomd werden door Julia, Agus en de rest van de aanwezigen. Een deel van het team( 4 personen) is al op Ambon om voorbereidingen te treffen. Wij gaan met 10 personen. Superdruk op Schiphol.
17 dozen mee met instrumentarium en allerhande medische spullen. De dozen worden eerst aangeboden als overgewicht. Bij inchecken blijkt dat we zoveel kg's overhebben, dat er voor de dozen niet extra betaald hoeft te worden. Dat is mooi meegenomen.
Om 16.45 uur begint onze reis met Garuda via Jakarta naar Ambon.
De vlucht naar Jakarta duurt 13 uur. Ik heb 2 filmen gezien, Gifted en nog eentje, de titel weet ik niet meer.. hahaha. Om de tijd te doden nog wat spelletjes op mijn ipad gespeeld...
Om 11.10 op zondag morgen 15 oktober landde het vliegtuig in Jakarta, keurig op tijd. We waren al gauw door de immigratie zonder problemen. Onze koffers waren doorgelabeld tot Ambon, dus we dachten zo buiten te zijn. Helaas niet.
De 17 dozen mee krijgen was een probleem. Het duurde en duurde maar en uiteindelijk werden de dozen niet vrijgegeven en bleven op de luchthaven.... Heel vervelend, maar wat doe je eraan?
Met de bus naar FM7 hotel resort in Jakarta, 10 min van de luchthaven, waar we even konden uitrusten , een hapje eten en vervolgens om 22.00 uur terug naar de luchthaven.
23.45 uur vertrek naar onze eindbestemming Ambon via Makasssar. Een vliegreis die 5 uur duurt.
Maandagochtend om 06.50 arriveren we op Ambon...
Het ontvangstcomité staat ons al op te wachten... Op naar het hotel, Orchid Hotel.

• 19 Oktober 2017 - 09:49

Magda:

Veel succes!

• 22 Oktober 2017 - 12:01

Loes Van Wegen:

Linda, wat fijn weer van je te horen.
    Ik wens jullie heel veel succes met jullie mooie werk.

• 29 Oktober 2017 - 01:34

@Loes: