FEEST - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu FEEST - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

FEEST

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 April 2009 | Indonesië, Ambon

Beste allemaal,

Nu 00.23 uur. De party is over. Er was voor ons een farewell party georganiseerd met live muziek, een saxofonist, toetsenist en wie wil mocht zingen. En niet te vergeten genoeg te eten.

We dachten gewoon een gezellig etentje te hebben met het personeel en dr. Agus, maar... Ibu Roos heeft er een superfeest van gemaakt. NIET TE GELOVEN. Stoelen werden uitgeladen en naast elkaar geregeld. WIe moest hier op zitten. Er was volop bedrijvigheid in de keuken. Lekkere vis, kip, groente, bami, sambal tempe goreng met gebakken visjes en natuurlijk rijst. Het was een gezellig Ambonees afscheidsfeest met veel smartlappen....

Lieve lui, dit was het voor nu. Dankzij dr Agus zijn ingenieuze voorstel mocht ik de internet verbinding naar ons logeeradres meenemen!! Kan ik toch nog even dit laatste verhaaltje en wat foto's met jullie delen.

Vanuit Jakarta en Hong Kong proberen we nog de verhalen van de Baligangers te plaatsen.
Rachelle, Juul en Alice maak je verhaal gereed.

Doeidoei

Linda

• 31 Maart 2009 - 15:57

Margit:

lieve allemaal,
    wat hebben jullie ons geweldig op de hoogte gehouden, deze weken en wat hebben jullie veel gedaan en meegemaakt! dank voor het beschrijven van dat alles. Goede reis terug en tot gauw!
    liefs, Margit

• 01 April 2009 - 08:02

Piet Van Ina:

Zeg Jolanda, Christy, en Ina, wat zitten jullie er op die eerste foto gezellig bij, hebben je er daar nog geen zin in, of zijn je al te ver heen van de "local GIN"????
    Gelukkig zie ik 3 foto's verder dat de heupen nog enigzins op gang zijn gekomen. Nou geniet er nog even van

Tot straks,

gr.Piet

En het is hier voorjaar, 's morgens wel rond het vriespunt,(platte daken wit) maar in de loop van de dag gaat het kwik naar 15 a 18 graden wel een beetje koude wind uit het Noord-Oosten.