De terugreis naar Nederland - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu De terugreis naar Nederland - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

De terugreis naar Nederland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 April 2009 | Indonesië, Batavia

Time flies...Onze tijd op Ambon-Tulehu is voorbij.
Vanmiddag, plaatstelijk tijd 16.40 uur, zijn we in Jakarta gearriveerd en verblijven hier 1 nacht in het Resort hotel vlakbij de luchthaven.
Morgen gaan we het laatste deel van onze reis hervatten. Via Hong Kong naar Schiphol, waar we op 3 april om 06.50 uur verwachten te landen.

groetjes van ons allen en bedankt voor al jullie reacties.

• 01 April 2009 - 17:39

Rachelle Hehalatu:

Hallo lieve allemaal!

Hiermee eindigt onze indrukwekkende tijd samen... Ik heb ontzettend genoten en kijk met heel veel plezier op die korte periode terug! Bedankt voor de leuke & fijne samenwerking en vooral de leuke tijd die we samen hadden! Lachen, gieren en brullen tot de laatste minuut! Met een traan dan, he Alice? ;-)
    Ik ga nog een paar weekjes verder in dit mooie land en kom jullie in Nederland weer tegen!
    Ik mis jullie wel al, hoor... Begonnen met een grote groep, eindigend in m'n uppie (weliswaar nu bij m'n familie, maar dan nog).

Goeie reis allemaal, doe voorzichtig & sampai jumpa di tanah Belanda!

Love you! XXX

• 03 April 2009 - 09:26

Rinus, Ann En Olof:

Goede reis en alvast welkom thuis.