Nieuwe foto's - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Maart 2009 | Indonesië, Ambon

hallo alle fans,

er zijn wat nieuwe foto's op onze blog.

Tot morgen weer.

Groetjes van ons allen.

• 24 Maart 2009 - 11:55

Teun:

Dag mensen ver weg,
    Heel goed en leuk iets van jullie te zien en te lezen!
    Ga het nog uitgebreider bekijken en lezen en natuurlijk aan mijn zoon Reinier laten zien waarvoor hij gezongen heeft tijdens het benefietconcert. Nog een goede tijd daar en succes met alles wat jullie ondernemen!

• 24 Maart 2009 - 12:09

Lia De Meij:

wat leuk om van jullie belevenissen te lezen.
    Een mooie tijd gewenst vanuit Vlissingen.

• 24 Maart 2009 - 12:31

Regine:

Haai,
    ben niet zo een schrijver op blogs, maar wat fijn dat jullie je amuseren. We zien je wel weer gauw verschijnen.

groetjes ook van Piet.
    Oh, hier is het ook mooi weer aan het worden.
    doei!

• 24 Maart 2009 - 15:45

Steve:

Bram,
    De groene pakjes staan je beeldig !

• 24 Maart 2009 - 18:37

Tamara Slot:

Hoi Ambon-team,

Super leuk om nu ook foto's van jullie te zien!!

Succes nog!

Groetjes!

• 24 Maart 2009 - 20:27

Rene & Deborah:

Wat leuk om te lezen allemaal en wat een geweldig werk doen jullie daar! Hebben de foto's bekeken hoor. Veel succes nog met jullie mooie werk! Liefs van ons Poortvliets + aanhang.

• 24 Maart 2009 - 22:48

Alain Polderman:

Hai Mam en Ronald,
    Bagaimana?

Leuk om jullie foto's te zien. Doet me denken aan Suriname. Hoe ist verder? Op de foto's ziet het er warm uit. Hier in Middelburg was het afgelopen zondag stralend weer. Yara en ik zijn toen naar Dishoek geweest. Maar nu is het een beetje regenachtig. Wat betreft osn huisje gaat het de goede kant op. We hebben al veel besteld en gekocht. Alleen de keuken moeten we nog bestellen. Maar het ziet er tot nu toe positief uit.

Per 1 mei ga ik veranderen van locatie. Ik mag een nieuwe BSO opstarten. Dit wordt een sportbso. Dit is bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar.

Verder gaat alles goed. Met Aubrey en Emelie gaat ook alles goed. Emelie heeft nu veel paardrij-wedstrijden. Ze is zelfs een keer 3e geworden! Ze was echt superblij! Ze reed toen op Wampie, want Fedor bokte de laatste keer.

Als jullie naar huis gaan, neem je dan een
    (hele grote) bus met sambal goreng voor me mee!! Kra mag ook!Wel doen he? Ik reken erop!!

Hormat,
    Alain

• 25 Maart 2009 - 06:54

Ellen&Judith:

Hallo hardwerkend team,
    Helemaal top wat jullie doen!!! Foto's zijn prachtig :))

• 27 Maart 2009 - 15:16

Juvisco :

hallo motva team hartelijk bedanken voor jullie insert om armen mensen van molukken te hepen,we hopen dit project nog steeds verder. groetjes van molukkers en verpleegkundige uit ambon

• 28 Maart 2009 - 13:55

Ineke V L:

Hoi team,

Wat een leuke foto's
    Het geeft een leuke indruk hoe jullie daar bezig zijn.Succes voor de laatste week en goede reis terug