Opa Doni - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Opa Doni - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Opa Doni

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Maart 2009 | Indonesië, Ambon

Ik ben verliefd geworden op opa Donny. We keken elkaar in de ogen en toen was het liefde op het eerste gezicht. Van zijn kant had ik nog twijfels omdat de staar in z'n ogen duidelijk aanwezig was,maar toen hij bij het zoveelste bezoek van mij aan hem een mooie grote bril ophad wist ik het zeker. Die lieve lach en die blikken die hij mij toewierp. Het probleem was wel dat ik die andere meiden van hem af moest slaan. Daar waren nog genoeg andere lieve oude mannetjes voor over. Dus jullie snappen wel dat ik voor de eerste operatie van de dag eerst naar hem op bezoek ging nadat ik de tocht door de blubber en de koeienvlaaien had overleefd. Onze liefde eindigde echter op dinsdag nadat hij naar de kampong terugkeerde. Maar..... op vrijdagmorgen was hij ineens op controle in het ziekenhuis met een prachtig blauwe blouse aan en konden we nog voor 1 keer knuffelen en elkaar diep in de ogen kijken.

Ina.

  • 29 Maart 2009 - 08:06

    Magda:

    Ja Pietje.....dat komt ervan als ik er niet bij ben!!

  • 29 Maart 2009 - 08:22

    Ria:

    Wel Ina, je zou het over de plaatselijke natuur gaan hebben!!
    Maar dit valt daar ook onder hé.
    Geniet van de laatste dagen en wij kijken uit naar je terugkomst.
    Liefs Ria

  • 29 Maart 2009 - 20:18

    Nico Lopulissa:

    hallo ina, ik zal jouw verhaal plus foto printen en aan Opa Doni sturen; deze opa is namelijk de broer van mijn vader. Beiden zullen trots zijn.

  • 30 Maart 2009 - 16:09

    Jacqueline:

    Hoi Tante Ina. Ik hoor je het verhaaltje van opa Doni vertellen. Je schrijft zoals je vertelt en kan me er in inleven. Met mij gaat het goed!!!! Sta er positief in. Dikke kus, Jacqueline.

  • 30 Maart 2009 - 16:30

    Pieter En Wendy:

    wouw mama wat een sexy vlam
    haha
    leuk om je zo gelukkig op de foto te zien hoor
    bijna weer lekker bij pa piet en die verlangt naar je hoor
    wij ook !!!!
    dikke kussen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ambon

project urologie

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

Terug op Nederlandse bodem

01 April 2009

De terugreis naar Nederland

01 April 2009

Sociale projecten

01 April 2009

FEEST

31 Maart 2009

Foto's
Linda

In het kader van de samenwerking Vlissingen-Ambon gaan het MOTVA-urologieteam voor de 3de maal naar Ambon om daar operaties te doen in het RSUD dr. Haulussy ziekenhuis.

Actief sinds 20 Maart 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 83546

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

MOTVA, urologieproject oktober 2017

11 Maart 2011 - 26 Maart 2011

Ambon, MOTVA urologie 2011

13 Maart 2009 - 03 April 2009

project urologie

08 April 2010 - 30 November -0001

Enkeltje Paramaribo

Landen bezocht: