Het pakhuis - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Het pakhuis - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Het pakhuis

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 Maart 2010 | Nederland, Vlissingen

Hallo allemaal,

Het einde is bijna inzicht. Heel veel dozen heb ik al ingepakt, ongeveer 150 stuks, veel kleine ( ongeveer 90) en 60 normaal formaat verhuisboxen. bekijk de foto's.
Niet mijn favoriete bezigheid, VERHUIZEN.
Een voordeel: het ruimt weer op. Wat kan een mens toch veel verzamelen en waarvoor?
ADVIES: begin nu alvast met opruimen en zie wat je tegenkomt en wat je weggooit. 2 bakken voor de rommelmarkt, vele vuilniszakken met kleding, schoenen. De kringloopwinkel is ook weer wat bruikbare spullen rijker geworden. Deze week komen ze e.e.a. ophalen.
Nog even.... het einde is inzicht en kan ik vertrekken.

Tot zover voor vandaag. Nu ga ik eindelijk slapen, morgen gezond weer op.

groetjes,
Linda

• 30 Maart 2010 - 04:57

Rene & Deborah:

Jeetje wat een karwei!! Daarom zijn wij sinds jan. al begonnen met opruimen ha,ha. We hebben inmiddels een opgeknapte, nieuwe woonkamer met allemaal nieuwe meubels, en zijn vanaf de zolder gaan opruimen. zakken vol voor de rommelmarkt, Leger des heils enz. weggegeven. Ruimt idd heerlijk op! Succes verder Linda, we gaan je/jullie uiteraard volgen. Dikke kus

• 30 Maart 2010 - 07:43

Regine:

Leuk, je hebt het er maar heel druk mee.

Zie ik je nog??

• 30 Maart 2010 - 17:28

Linda:

@Rene & Deborah, dank jullie en idd ruimt wel goed op. Dikke kus

@Regine, ik doe mijn best. Ben meestal gaar na een dag werken hier.

• 31 Maart 2010 - 09:45

Ina Wisse:

Hallo lieve Linda

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken voor je weggaat. Ik denk aan je! Nog even en je ziet je grote lieve vriend weer. Doe hem alvast de groeten en zeg maar dat de inspectie ook al verboden heeft om te zingen en fluiten op de o.k. En dat is geen grap. We hebben net allemaal een verplichte cursus gehad.

Succes verder en tot ziens

Liefs Ina

• 31 Maart 2010 - 13:19

Peter T:

lieve schat,
    wat een werk heb je verzet, nog even en wat Ina al aangaf zie je Tuhan John.
    ik ga jullie missen en hoop dat we volgend jaar weer met het team mogen werken op Ambon in het ziekenhuis.
    Jolanda en ik verheugen om elkaar wederom te zien en samen te werken voor een goed doel, maar ik hoop natuurlijk eerder en dat we met zijn allen weer een hapje (Bandoeng) gaan doen.

selemat djalan en amatoo doe de gr aan Tuhan John.
    xxx

peter/lisette en de kids