Eind is bijna inzicht - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Eind is bijna inzicht - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Eind is bijna inzicht

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 April 2010 | Nederland, Vlissingen

Lieve allemaal,

Nu 2 dagen later en het huis begint aardig leeg te raken. Ik heb zeker 4 gebeld met de Kringloop. Met opruimen heel veel spullen verzameld voor de Kringloop. Tussen half 2 en 2 zouden ze komen en ik maar wachten...... Het lijken wel Surinamers!! Ik had de moed al opgegeven en ja hoor om 18.15 uur kwamen ze eindelijk. Er is nu weer ruimte voor de rest van de dozen.
Lydia heeft de kelder opgeruimd en gedweild. Nu 22.35 is ze druk bezig in de serre... Ik ga zelf nog een doos in pakken. Nog een paar dagen.. dan zit mijn job erop hier.. Kan ik vertrekken naar de zon.
Nu even aan de champagne met Scott, die vandaag 29 is geworden!! TIME FLIES!!!
tot de volgende keer.

  • 02 April 2010 - 20:46

    Christie:

    HI Lin!

    En ik heb je helemaal niet meer gezien op de spinning....
    Je hebt je oefening wel gehad de afgelopen weken lees ik.
    Nog heeel veel sterkte met de laatste lootjes, hou vol en een goeie reis naar het heerlijk warme Suriname. Dikke kus voor jpu en John en amatooooooooo!X Chris

  • 02 April 2010 - 20:54

    Linda De Miranda:

    @Chris, hoi Chris, JIJ bent snel. Heb net dit berichtje geplaatst. Neeee. had het te druk om nog te komen spinnen.. Het is flink aanpoten hier. Ik zal blij zijn als ik in het vliegtuig zit... Je kan ons volgen..
    AMATOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

  • 02 April 2010 - 21:30

    Margareth Yorks:

    Hoi Linda,

    die laatste loodjes he....
    Heb je er zin in?
    Heel veel sterkte.

    liefs,
    Margareth

  • 02 April 2010 - 22:06

    Henna:

    Nog hartelijk gefeliciteerd met Scott.
    Nog even volhouden en dan is het zover.
    Heel veel sterkte en succes met alles wat je nog moet doen.
    Liefs Henna

  • 02 April 2010 - 22:57

    Mildred:

    Hi Linda,
    Leuk je reisverslag. Ik weet wat het betekent, heb het diverse keren moeten doen, maar je hebt het toch vlot gedaan en het vooruitzicht is mooi. Stuur me je tel.nr. waar je te bereiken bent. Gefeliciteerd met Scot and we wish him many more in good health.
    xxxxMildred

  • 02 April 2010 - 23:46

    Denise Jannah:

    Lobi sisa,

    Ik benijd je weèl en ik benijd je niet! Wèl, wannere het gaat om je vertrek naar switi Sranan. Niet, wanneer het gaat om de dozen baya...ik ben 5 jaar geleden hierheen verhuisd, en heb nog steeds deels- en on-uitgepakte dozen staan! Ik schuif het steeds voor me uit om daadwerkelijk aan te pakken en er korte metten mee te msken...zucht!!

    Sterkte met de laatste loodjes/doosjes, en ik zie julli ewel aan de andere kant van de oceaan!

    Oh ja, dit nog, een vraag: ik ben al geruime tijd mijn zwarte muziekstandaard cq opvouwbare lessenaar kwijt. Heel misschien had ik 'm die avond vergeten toen Wolf en ik voor jullie optraden. Weet 't niet 100% zeker maar weet ook niet waatr ik nog meer zoeken moet. Zou je -ondanks je eigen drukte- voor me kunnen vragen aan de mensen van die zaal en/of de geluidstechnici, of zij die misschien gevonden hebben? Grantangi alvast!

    Waran brasa,
    en een gezegende Pasen!

    Denise

  • 03 April 2010 - 06:12

    Daisy:

    Lieve tante linda,

    Verhuizen staat niet voor niets in de top 3 van stress. Wat zult u blij zijn als het achter de rug is!Nog heel veel sterkte met de laatste loodjes en een hele goede reis toegewenst. Ik wens u en oom John veel geluk, liefde en plezier toe in jullie nieuwe hoofstuk van jullie levensboek.

    Veel liefs,
    Daisy

  • 03 April 2010 - 07:06

    Ria:

    Lieve Linda,
    Nog héél eventjes.....
    Dan is deze klus geklaard en kun je op weg naar die lieverd en de warmte.
    Zag dat Denise optreedt in Cadzand maandag a.s.
    We hebben feest van Chris anders was ik gaan luisteren.
    Dikke knuffel voor jou en neem er ook eentje mee voor John.
    XXX Ria


  • 03 April 2010 - 13:54

    EEF:

    heee lin,
    nog gefeliciteerd met Scott. Nog druk bezig zo je laaste weekjes in Vlissingen. Wanneer vertrek je perecies Hier alles goedhopelijk zie ik je nog voor je echte vertrek x EEF

  • 03 April 2010 - 17:59

    Karin Alleman:

    Hoi Linda,
    Succes met inpakken en opruimen, ik weet wat het is en hoe vermoeiend het is en dan zijn wij nog niet naar de andere kant van de oceaan gegaan!
    Goede reis volgende week!
    Doe aldaar de groetjes aan John, ik heb hem een mailtje gestuurd, maar ik kan beter de postduif over laten vliegen dan leest hij het misschien eerder!

    Groetjes Karin

  • 04 April 2010 - 15:38

    Wanda:

    een van je eigensschappen( kracht) ligt in het organiseren in je leven. Je hebt deze klus weer bijna geklaard en begin in sur.weer aan een ander , ik wens je heel veel sterkte aan de andere kant van de oceaan.

    wanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Linda

In het kader van de samenwerking Vlissingen-Ambon gaan het MOTVA-urologieteam voor de 3de maal naar Ambon om daar operaties te doen in het RSUD dr. Haulussy ziekenhuis.

Actief sinds 20 Maart 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 83579

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

MOTVA, urologieproject oktober 2017

11 Maart 2011 - 26 Maart 2011

Ambon, MOTVA urologie 2011

13 Maart 2009 - 03 April 2009

project urologie

08 April 2010 - 30 November -0001

Enkeltje Paramaribo

Landen bezocht: