Pasen in Vlissingen - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Pasen in Vlissingen - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Pasen in Vlissingen

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 April 2010 | Nederland, Vlissingen

Lieve allemaal,

Het is een regenachtig, bijna herfstachtig Paasweekend.
Desondanks toch veel quality time.

Gisteren naar Antwerpen geweest. Het was heel gezellig! Even weg van al die verhuisdozen en uit het bijna lege huis. Het weer was zeer wisselvallig, maar allee we waren uit. Heerlijk gegeten in 'Den Artist" en natuurlijk een lekker wijntje erbij. Alom een geweldige dag. Dank aan mijn lieve vrienden.

• 04 April 2010 - 07:55

Ina Wisse:

Hallo Linda

Wat zul jij verlangen naar de warmte na al die koude en regen. Wordt je nog door kinderen/ kleinkinderen uitgezwaaid op schiphol?

Fijne dagen nog en TOT ZIENS in Paramaribo

Piet en Ina

• 04 April 2010 - 08:43

Margareth Yorks:

Hi Linda,
    Wanneer vertrekken jullie?

• 04 April 2010 - 09:14

Linda De Miranda:

@Margareth: John werkt al sinds 01-02 in Sur en ik vertrek a.s. donderdag.
    xx

• 04 April 2010 - 09:53

Romeo Yorks:

Linda,
    alvast een pootje aan het baden voor je in het diepe springt? Veel succes en plezier in deze volgende fase van jullie leven. Het is goed om vrienden daar te hebben..
    liefs,
    Romeo

• 04 April 2010 - 12:01

Henna:

Hoi Linda,
    In Suriname halen we wel in wat we in Nederland niet hebben kunnen doen.
    Liefs Henna.

• 04 April 2010 - 16:51

Ingrid:

Hoi Linda, ongezellig he, al die verhuisdozen. Spannende tijd voor jullie hoor. Ik wens jullie veel succes met de laatste loodjes.
    Helaas is mijn moeder vorige week overleden, dus we hebben een haftige week achter de rug, due we gisteren hebben kunnen afsluiten met de crematie. Hopelijk nu een beetje rust. We houden contact. Lieve groeten Ingrid