Afscheid van collega's ZW - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Afscheid van collega's ZW - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Afscheid van collega's ZW

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 April 2010 | Nederland, Vlissingen

Via bijgaande link de foto's van het afscheid van mijn collega's uit ZW:
2 maart de lunch en 28 maart borreltje van de medewerkers Opname.
Iedereen heel hartelijk dank.
Het was een fantastisch.!!

liefs,
Linda

Bekijk de foto's door te klikken op onderstaande link.

http://picasaweb.google.nl/john.lcvriesde/BorreltjeOpname?authkey=Gv1sRgCM38r_Dwu4__dA&feat=directlink

http://picasaweb.google.nl/john.lcvriesde/LunchZWVlissingen?authkey=Gv1sRgCOjxgJDSnvyGWw&feat=directlink

  • 04 April 2010 - 22:29

    Ed:

    Leuke foto's bij het aanzien kreeg ik weer trek. trouwens bij de laatste foto vroeg ik me af of jij een tweelingzus heb.
    Odi,odi

  • 04 April 2010 - 23:29

    Gerrit-Jan:

    Hallo Linda,

    Jouw vertrek komt alweer snel dichterbij! Morgenochtend is er een "Paasconcert" van de muziekvereniging EMM Serooskerke en dan mag ik naar onze familiedag.
    Ik hoop van harte dat je nu zo ver aan kant bent dat je met een gerust hart je weer bij John kan voegen.
    Nog een paar rustige dagen toegewenst,

    Gerrit-Jan.

  • 05 April 2010 - 08:04

    Hetty:

    Dag lieve Linda

    We hebben je helaas niet meer gezien, begrijpelijk als je zo veel te doen hebt.Sterkte nog even en een goede reis naar zon en John. Lieve groet van ons beiden, Job en hetty

  • 06 April 2010 - 10:35

    Marianne Klemann:

    hoi linda,
    wat leuk dat je mij deelneemt in je avontuur!
    ik wens je voor de komende 2 dagen heel veel goeds toe,probeer de laatste dagen bewust mee te maken ondanks de hektiek,ik wens veel geluk toe op je nieuwe stek,het zal vast lukken,een goede reis!!

  • 08 April 2010 - 00:47

    Marie-Louise:

    Hai lieve Linda,
    Morgen vertrek je, dan is het meeste gebeurd in jullie huis in Vlissingen, en begin je echt in Suriname, lekker naast John.
    Een hele fijne start!!
    Alles heeft ook daar weer tijd nodig om er in te komen, Succes ermee, en neem je tijd!
    liefs van Ron en mij uit een regenachtig Curacao vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Linda

In het kader van de samenwerking Vlissingen-Ambon gaan het MOTVA-urologieteam voor de 3de maal naar Ambon om daar operaties te doen in het RSUD dr. Haulussy ziekenhuis.

Actief sinds 20 Maart 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 83577

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

MOTVA, urologieproject oktober 2017

11 Maart 2011 - 26 Maart 2011

Ambon, MOTVA urologie 2011

13 Maart 2009 - 03 April 2009

project urologie

08 April 2010 - 30 November -0001

Enkeltje Paramaribo

Landen bezocht: