Regentijd - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Regentijd - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Regentijd

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 April 2010 | Suriname, Paramaribo

lieve allemaal,

Bekijk de foto's van de ondergelopen straten. Het zijn echt de straten die onderlopen na een tropische regenbui.
De kleine regentijd heeft zijn intrede gedaan.. Desondanks blijft het warm (27 graden)..

• 28 April 2010 - 02:07

Haroen Dilrosun:

Gelukkig heb je een 4 wheel drive ;-))
    Op een van de fotoos zag ik je vergenoegde gezicht toen je een golf zo ongeveer de size van een tsunami iemands erf opstuurde ;-)))))
    Heerlijk al dat water.
    groetjes uit het kurkdroge Curacao

• 28 April 2010 - 06:46

Ingrid P.:

Jeetje, wat een watermassa. Kun je je hier toch eigenlijk niets bij voorstellen. Fijn dat je al weer gaat tennissen, ik kan dat helaas door mijn schouder nog steeds niet. Geniet lekker. Lieve groetjes

• 28 April 2010 - 08:21

Ed&Hélène:

Hoi Linda en John, leuk te zien dat het leven gewoon doorgaat,alsof jullie ff een 2 daagse retour Vlissingen hadden geboekt.In Holland kon je in de grachten schaatsen, nu kun je zwemmem op straat.
    Odi,odi

• 28 April 2010 - 12:03

Jan En Heleen.:

Linda en john wij hadden ook regen toen wij in Suriname waren maar zoveeeeeel ? Leuke foto's . Wij hopen echt dat jullie weer met droge voeten kunnen instappen in de auto. Verder hier alles oke ! Jan zit nu in Bulgarije. Liefs van ons beiden

• 28 April 2010 - 14:20

Celia:

Hier wordt het juist beter. De temperatuur stijgt en het is aangenaam bij 20 graden.
    Wij hebben ons ook al redelijk gesetteld in Garderen. Er moet nog veel gebeuren, maar we hebben geen haast. Groetjes, lifs Celia

• 28 April 2010 - 19:14

Huib:

Hallo daar in het regenwoud. Hier geheel geen regen,maar wel erg warm tussen de 30 en 36 graden. Ben blij te lezen dat het julder goed gaat. Ben zelf zeer druk hier in de zandbak. Ben voorige week nog een weekje in Singapore geweest. Weer even normale vrouwen kunnen zien (hier alleen in zwart)en ook heel veel regen. Nog geen heimwee naar Vlissingen? et gaat julder goed en tot ziens of tot schrijfs.

• 28 April 2010 - 22:15

Ulrich:

Hallo familie dus het bevalt prima blij dat te horen.
    Ik woon alleen de ex is bij haar oudste dochter gaan wonen.
    Tang bun Ulrich

• 29 April 2010 - 00:50

Bastiaan:

Hi Linda en John,

Ik moet je even voorbereiden op meer water dan je gehoopt had. We zitten momenteel niet aan het begin van de kleine maar van de grote regentijd, dit houdt aan tot en met ongeveer juli. Dus voorlopig nog regelmatig natte voeten, m.n. in mei en juni!

Wanneer komen jullie eens op de thee? Hapje eten? Weekendje logeren op Commewijne? A.s. zaterdag zijn we te vinden op het plein, Telesur organiseerd zijn 20e loopfestijn en wij staan er met een reuze voorlichtingsproject. Wellicht tot daar?

Groetjes Bastiaan

• 29 April 2010 - 22:53

Joke Heggie-leeman:

hoi Linda en John,net terug uit Schiedam,ben met Til terug gereden we zaten midden in een wolkbreuk.eindelijk het was zo droog,dus de regen was welkom,morgen hopenlijk,geen regen niet voor mij persoonlijk maar voor alle mensen die feest willen vieren.

• 07 Mei 2010 - 00:39

Linda:

@Haroen: WIJ hebben gelukkig droge voeten thanks to our 4wd

@Ingrid. Alle water is weer weg. Vandaag getennist na 2 jaar. Even wennen, maar ging goed.

@everybody: nog geen heimwee naar Vlissingen, wel mis ik mijn maatjes!

• 09 Mei 2010 - 17:55

Wendy:

Dag meneer en mevrouw Vriesde,

Bedankt voor jullie leuke commentaren.
    Ik ben vers terug van Borneo, moet nog bijkomen van mijn jetlag, en ben nog niet aan de kranten toe gekomen.
    Morgen ga ik naar de redactie en dan zal ik eens kijken of het verhaal al is gepubliceerd.

Waar kan ik de krantjes naartoe sturen?

Vriendelijke groeten,

alvast hartelijk dank.

• 13 Mei 2010 - 21:14

Dora En Henk:

Lieve Linda en John,
    Wat een overlast aan water!
    Hier gaat alles naar wens.
    Met de gewezen patienten gaat het heel goed!! We missen jullie wel hoor!
    Liefs van ons

• 31 Mei 2010 - 09:57

Hebe:

Hoi Linda,
    Even een kleinigheidje....wij hebben een computercrash gehad en zijn alle adressen kwijt. Kan je mij eens mailen, we vinden het heel leuk om toch op de hoogte te blijven!
    Veel liefs, Frank en Hebe

• 31 Mei 2010 - 13:54

Linda De Miranda:

@Hebe, mijn mailadres john.lcvriesde@gmail.com
    wil je jouw mailadres ook nog opsturen svp.
    groetjes, Linda

• 30 Juli 2010 - 14:00

Peter:

beste Linda en John,

leuk om Jullie verhalen en belevenissen te lezen, blij om te lezen dat het goed met jullie gaat.
    bij ons Noord 2 is het minder ivm de fusie mn de herindelingen, je wordt er niet vrolijker van en het werkt demotiverend.
    het is een rare sfeer, collega's die blij moeten zijn waar ze zijn ingedeeld (voorkeur aangegeven)kunnen geen feest vieren omdat ze weten dat andere collega's naar Goes geplaatst (Jolanda en Ella) worden.
    afijn belangrijk is dat jij en John het naar je zin hebben.
    John, je krijgt de groeten van dhr. Bossé(surinamer uit .....de sstad?)
    heb nu lekker vakantie en ga met het gezin ervan genieten.

gr en tot horens
    XXXXX