Wetenswaardigheden - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Wetenswaardigheden - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Wetenswaardigheden

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

21 Maart 2011 | Indonesië, Ambon

Wist je dat….

- Rachelle een talentvolle projectcoördinatrice is van het MOTVA-urologie? Ze verdient een heel warme douche.
- Stephanie haar jaarlijkse snotval heeft gehad op Ambon in het RSUD (ziekenhuis) dr. Haulussy?
- Bram ‘groen’ bevlekt ontvangen is?
- Ina met een blaasspuit Bram gedoopt heeft?
- de patiënten op alles ‘ja’ zeggen en ‘nee’ bedoelen, wat voor de nodige verwarring zorgt.
- ‘wie van de drie’ een gewild spel is in het ziekenhuis? Will the real Yusuf stand up.
- de familie van een patiënt zegt, dat hij een katheter heeft, maar bij doorvragen ze niet weten wat een katheter is?
- Evelin prettig gestoord is?
- er geen lift is in het ziekenhuis en patienten na de operatie de trap opgetild moeten worden?
- Stephanie bij Anplas (mall in centrum) bijna het slachtoffer is geworden van kidnapping? Een mannetje van 1.55 m groot kneep in haar arm en liet haar niet meer los.
- de pedicure John’s teennagels heeft gelakt terwijl hij lag te slapen tijdens de behandeling?
- Jolanda naar Latuhalat is geweest en roedjak heeft gegeten in Latuheru (achternaam Julia) ipv in Latuhalat?
- Linda cafe Sibu Sibu omgedoopt heeft tot cafe Subi Subi?
- de voorgeschreven medicijnen niet aan de patienten worden meegegeven?
- er in het ziekenhuis sprake is van selectieve discriminatie t.o.v. rokers? Het voetbalteam uit Nederladn mag wel roken in het ziekenhuis ondanks het rookverbod “dilarang merokok”.
- het rookverbod niet geldt wanneer je het bord omgooit?
- Patienten zelf willen bepalen wanneer ze geopereerd moeten worden?
- Patient met necrotische penis door inspuiting van siliconen niet geopereerd wil worden?
- Ina door de babylonische spraakverwarring dacht dat kepiting (krab) het zelfde was als kippetenen?
- naast Spa blauw en spa bruis, ook vaak vagina spa bestaat?? Komt voor op het menu van de pedicure.

dat was het voor nu.

groetjes, Linda

• 21 Maart 2011 - 07:47

Daisy:

Zo leer je nog eens wat :-)
    Leuk om op de hoogte te zijn van wat jullie allemaal meemaken.

Groetjes, Daisy

• 21 Maart 2011 - 20:10

Margot:

Kijk, dat is nog eens informatie waar we wat aan hebben. Ik heb zo maar het gevoel dat er naast alle narigheid heel veel gelachen wordt. Houden zo. Samen kunnen jullie wel een boek schrijven.................. groetjes Margot

• 21 Maart 2011 - 22:48

Linda De Miranda:

@Daisy: jaja, we leren heel veel hier.... gr..Linda

• 21 Maart 2011 - 22:49

Linda De Miranda:

@ Margot: dat gevoel van je is heel goed. We lachen wat af hier hoor. Maar goed ook, een lolletje hoort er bij. Ze zullen ons nog missen hier in het hotel als we weg zijn. groetjes, Linda