14 april 2010, my birthday - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Miranda - WaarBenJij.nu 14 april 2010, my birthday - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

14 april 2010, my birthday

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 April 2010 | Suriname, Paramaribo

Vandaag ben ik jarig. Een vreemde gewaarwording onder de tropenzon wakker te worden op 14 april 2010. 38 jaar begon ik dag aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en de laatste 25 jaar in Vlissingen. Ik zie wel wat de dag mij brengt, dacht ik. Gewoon gewerkt zoals ik gewend bent. Begrijpelijk dat ik me niet echt jarig voelde. Wel wil ik iedereen bedanken voor de lieve mails, e-cards, telefoontjes, smsjes, muziek en zang... Toen besefte ik dat het mijn verjaardag was.
Tussen de middag bij Jen en Rob de restjes helpen opeten. Kreeg van haar mijn eerste cadeautje, een bakje met maizenakoekjes (mijn favoriete koekjes en bovendien glutenvrij)

Geen borreltje drinken met de bekende Zeeuwse club, geen vlaai op het werk. Iedereen gemist die er altijd is op mijn birthday.

's Avonds bij de familie Becker uitgenodigd om te komen eten met Nathalie. Onverwachts nam de dag een gezellige wending. Ben ontzettend verwend. Eten was heerlijk. Zie de foto's.

Dat was dus mijn eerste verjaardag in Suriname.

liefs, groetjes,
Linda

• 18 April 2010 - 02:35

Haroen Dilrosun:

Ha Linda,
    Alsnog van harte!Als je mij gezegd had dat er POM was,was ik even overgewipt.
    Sterkte met alles,ook met de komende verkiezingen.Groetjes aan John.
    Ayo de Korsou

• 18 April 2010 - 06:14

Deborah:

Van harte gefeliciteerd nog Linda, Inderdaad vreemd om zo je verjaardag te vieren. Wel lekker rustig! Ik zal je berichten verzamelen en uitgeprint aan ma laten lezen. Als ze dan hier is zal ik je foto's laten zien, zo blijft zij ook op de hoogte. Lieve groetjes van ons.

• 18 April 2010 - 10:08

Ingrid P:

Hm. ziet er allemaal heerlik uit. We hebben destijds ook genoten van het surinaamse buffet bij jullie afscheid. Bofferd, dat je maar een kaarsje uit hoefde te blazen. Geniet van het leven en pluk de dag he. Liefs Ingrid