Brownsberg en Stoneiland 12 april 2010 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Miranda - WaarBenJij.nu Brownsberg en Stoneiland 12 april 2010 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Miranda - WaarBenJij.nu

Brownsberg en Stoneiland 12 april 2010

Door: Linda de M

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 April 2010 | Suriname, Paramaribo

enkele foto's.

• 18 April 2010 - 06:47

Eef:

halloo daar zit er leuk en gezellig uit lekker genieten maar doe ik hier ook van de zonnnn dikke kus eef en steef en de kids

• 18 April 2010 - 10:04

Ingrid:

Prachtige foto's hoor, ziet er gezellig uit allemaal. Zijn dat nou vruchten van de bananenboom? Ik meen zoiets ook op Saba waar mijn oudste dochter tegenwoordig woont, te zien. Groetjes Ingrd Pennock

• 18 April 2010 - 11:16

Hanneke S.:

Hi Linda en John,

Veel succes en plezier in jullie nieuwe leven in Suriname.

Liefs en groetjes Hanneke en Simon

• 18 April 2010 - 11:37

Hetty:

Hoi Linda en John
    Nog van harte gefeliciteerd ! Hier schijnt de zon ook ,maar is het nog koud, dus geniet lekker van de warmte daar.'t Ziet er allemaal mooi uit. krijg zin in vakantie.
    groetjes en liefs, Job en Hetty

• 18 April 2010 - 20:12

Marijke:

Nice!!Wil ik ook wel heen. Is die witte auto jullie nieuwe auto?

• 21 April 2010 - 11:13

Heleen Goudswaard:

Hallo linda van harte gefeliciteerd met je jonge verjaardag. Ook betrekken wij John met onze felicitaties. Wat heb ik ook heimwee naar Suriname. Heerlijk wij komen beslist terug. Gaat verder alles goed met John zijn werk? Jammer dat ik niet met hem heb samen kunnen werken. Verder wensen wij jullie heel veel plezier en sterkte met het werk. En wij hopen dat jullie gauw je huis kunnen verkopen. De huizenmarkt trekt een beetje aan. Dus wie weet. Liefs jullie beiden van Jan en Heleen.